„გაფლანგვა“. 1927.
რეჟისორი: ივანე პრესტიანი.
სცენარი: ნიკოლოზ შენგელაია, სერგო კლდიაშვილი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში.
Gaplangva (Spending). 1927.
Director: Ivan Perestiani.
Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Sergo Kldiashvili.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
„უკანასკნელ საათს“. 1929.
რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორი: ბორის ლეონიდოვი.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი.
ფოტოზე: თეატრისა და კინოს მსახიობი ალექსანდრა თოიძე (დინა).
Ukanasknel Saats (At the Last Minute). 1929.
Director: Mikheil Chiaureli.
Screenwriter: Boris Leonidov.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.
On the photo actress Aleksandra Toidze (Dina).
„შირვანსკაიას დანაშაული“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, ფიოდორ პუში.
გადაღებულია უსცენაროდ.
ფილმი წარმოადგენს ივანე პერესტიანის „სავურ-მოგილას“ (1926 წ.) გაგრძელებას.
Shirvanskaias Danashauli (The Crime of Shirvanskaya). 1926.
Director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Semion Gubin-Gun, Fiodor Push.
Film is shot without screenplay.
The film represents the continuation of Ivan Perestiani’s The Savur Grave (1926).
„პირველი კორნეტი სტრეშნიოვი“. 1928.
რეჟისორები: ეფიმ ძიგანი, მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორი: არსენ არავსკი.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Pirveli Korneti Streshniovi (The First Cornet Streshnev). 1928.
Directors: Efim Dzigan, Mikheil Chiaureli.
Screenwriter: Arsen Aravsky.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.
„სურამის ციხე“. 1922.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ბორის ზაველევი.
მხატვრები: ევგენი ლანსერე, ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია დანიელ ჭონქაძის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ამო ბეკ ნაზაროვი (დურმიშხანი)
Suramis Tsikhe (The Suram Fortress). 1922.
Screenwriter and director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Boris Zavelev.
Production designers: Evgeni Lansere, Valerian Sidamon-eristavi.
Film is shot according to Daniel Chinkadze’s story of the same title.
On the photo: Amo Bek Nazarov (Durmishkhani).
„ბოშური სისხლი“. 1928.
რეჟისორი: ლევ პუში.
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, ალექსანდრე თაყაიშვილი, მიხეილ კალატოზიშვილი.
ოპერატორები: ალექსანდრე გალპერინი, მიხეილ კალატოზიშვილი
მხატვარი: მიხეილ შავიშვილი.
ფილმი გადაღებულია კონსტანტინე ბერკოვიჩის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ცენტრში ალექსანდრე თაყაიშვილი.
Boshuri Siskhli (Gypsy Blood). 1928.
Director: Lev Push.
Screenwriter: Petre Morskoy, Aleksandre Takaishvili, Mikheil Kaltozishvili.
Camera operator: Alexander Galperin, Mikheil Kalatozishvili.
Production designer: Mikheil Shavishvili.
Film is shot according to Konstantin Berkovich’s story of the same name.
On the photo: in the middle Aleksandre Takaishvili.
„წითელი ეშმაკუნები“. 1923.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ფიოდორი პუში.
ფილმი გადაღებულია პავლე ბლიახინის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
Tsiteli Eshmakunebi (Red Devils). 1923.
Director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Fiodor Push.
Film is shot according to Pavel Bliakhin’s story of the same title.
„მთების კანონი“. 1927.
რეჟისორი: ბორის მიხინი.
სცენარის ავტორები: იზმაილა ბეი აბაი, ბორის მიხინი.
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Mtebis Kanoni (Rule of Mountains). 1927.
Director: Boris Mikhin.
Screenwriters: Izmaila Bey Abai, Boris Mikhin.
Camera operator: Anton Polikevich.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
„ქალი ბაზრობიდან“ 1928.
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი.
სცენარის ავტორები: გიორგი მაკაროვი, პეტრე მორსკოი, ვიქტორ ენგელსი.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი.
ფილმი გადაღებულია იუჯინ ო’ნილის პიესის „სიყვარული თელებ ქვეშ“ მიხედვით.
Kali Bazrobidan (Woman from Bazar). 1928.
Director: Giorgi Makarov.
Screenwriters: Giorgi Makarov, Petre Morskoy, Victor Engels.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.
Film is shot according to Eugene O’Neill’s play Desire Under the Elms.
„გოგი რატიანი“. 1927.
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
სცენარის ავტორი: არისტო ჭუმბურიძე.
ოპერატორები: ვლადიმერ კერესელიძე, სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფოტოზე: გოგი დადეშქელიანი (გოგი რატიანი).
ქართული უხმო კინოს მსახიობი ბავშვი გოგი დადეშქელიანი (ეკრანული ფსევდონიმით გოგი რატიანი) გადაღებულია ფილმებში: „ნორჩი მფრინავი“, „ელისო“, „ორი ცელქი“
Gogi Ratiani. 1927.
Director: Kote Marjanishvili.
Screenwriter: Aristo Chumburidze.
Camera operators: Vladimer Kereselidze, Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
On the photo: Gogi Dadeshkeliani (Gogi Ratiani).
Child actor of Georgian mute film Gogi Dadeshkeliani (alias for screen Gogi Ratiani) is shot in the following films: Norchi Mfrinavi/A YoungPilot, Eliso, Ori Tselki/Two Naughty Boys.
„ახალგაზრდობა იმარჯვებს“. 1928.
რეჟისორი: მიხეილ გელოვანი.
სცენარის ავტორი: გიორგი მდივანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფოტოზე: მარცხნივ - აკაკი ხინთიბიძე (ისმაილი)
Akhalgazrdoba Imarjvebs (The Youth Wins). 1928.
Director: Mikheil Gelovani.
Screenwriter: Giorgi Mdivani.
Camera Operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
On the photo: on the left – Akaki Khintibidze (Ismail).
„თეთრი მხედარი“ („ომის ღმერთი“). 1929.
რეჟისორი: ეფიმ ძიგანი.
სცენარის ავტორები: ლ. გოლდენვეიზერი, ეფიმ ძიგანი.
ოპერატორები: სერგეი ზაბოზლაევი, ალექსანდრე გალპერინი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Tetri Mkhedari (Omis Ghmerti) (The White Warrior (God of the War)). 1929.
Director: Efim Dzigani.
Screenwriters: L. Goldenveizer, Efim Dzigani.
Camera operator: Sergei Zabozlaev, Alexander Galperin.
Production designer: Robert Fedor.
„ვინ არის დამნაშავე?“ 1925.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: დიმიტრი შევარდნაძე.
გადაღებულია ნინო ნაკაშიძის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით.
ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე (სიკო) და სოფია ჟოზეფი (ჟანეტა ცირკის მსახიობი ქალი).
Vin Aris Damnashave? (Who is the Guilty?) 1925.
Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava.
Camera operator: Sergei Zabozlaevi.
Production designer: Dimitri Shevardnadze.
Film is shot according to Nino Nakashidze’s play of the same title.
On the photo: director, actor Kote Mikaberidze (Siko) and Sofia Josephey (Janette, circus actress).
„ხანუმა“. 1926.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, მიხეილ შავიშვილი.
ფილმი გადაღებულია ავქსენტი ცაგარელის ამავე სახელწოდების პიესის მიხედვით.
ფოტოზე: ცენტრში - ანასტასია (ტასო) აბაშიძე, მარცხნივ - მიხეილ ჭიაურელი (დიტო), მარჯვნივ - ვლადიმერ ტრაპაიძე (მიტო).
Khanuma. 1926.
Screenwriter and director: Aleksandre Tsutsunava.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Mikheil Shavishvili.
Film is shot according to Avksenti Tsagareli’s play of the same title.
On the photo: in the middle – Anastasia (Taso) Abashidze, on the left – Mikheil Chiaureli (Dito), on the right – Vladimer Trapaidze (Mito).
„სავურ-მოგილა“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვრები: ფიოდორ პუში, სემიონ გუბინ-გუნი.
გადაღებულია უსცენაროდ.
ფილმი წარმოადგენს რეჟისორის 1923 წელს შექმნილი ნამუშევრის „წითელი ეშმაკუნების“ გაგრძელებას.
Savur-mogila/The Savur Grave. 1926.
Director: Ivan Perestyan.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designers: Fiodor Push, Semion Gubin-gun.
Film is shot without a screenplay.
Film represents the continuation of the directors work Red Devils, shot in 1923.
„ჩემი ბებია“. 1929.
რეჟისორი: კოტე მიქაბერიძე.
სცენარის ავტორები: გიორგი მდივანი, კოტე მიქაბერიძე.
ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ვლადიმერ პოსნანი.
მხატვრები: ირაკლი გამრეკელი, ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Chemi Bebia (My Grandmother). 1929.
Director: Kote Mikaberidze.
Screenwriters: Giorgi Mdivani, Kote Mikaberidze.
Camera operator: Anton Polikevich, Vladimir Posnan.
Production designers: Irakli Gamrekeli, Valerian Sidamon-eristavi.
„ილან დილი“. 1926.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ფიოდორი პუში.
ფილმი გადაღებულია უსცენაროდ.
ფოტოზე: სოფია ჟოზეფი (დუნიაშა), პავლე ესიკოვსკი (მიშა), სვეტლანა ლიუქსი (ოქსანა), კადორ ბენ-საიბ (ტომ ჯეკსონი), მარიუს იაკობინი.
Ilan-dili. 1926.
Director: Ivan Perestian.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Fiodor Push.
Film is shot without screenwrite.
On the photo: Sofia Josephey (Duniasha), Pavel Yesikovsky (Misha), Svetlana Luiks (Oksana), Kador Ben-Saib (Tom Jackson), Marius Jacobin.
„ორი მონადირე“. 1927.
რეჟისორი: ალექსანდრე წუწუნავა.
სცენარის ავტორები: ალექსანდრე წუწუნავა, ლერი ჯაფარიძე.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან-სიდამონ ერისთავი.
ფილმი შექმნილია ილია ელეფთერიძის მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: კოტე მიქაბერიძე(მარჯვნივ), მიხეილ გელოვანი (მარცხნივ).
Ori Monadire (Two Hunters). 1927.
Director: Aleksandre Tsutsunava.
Screenwriters: Aleksandre Tsutsunava, Leri Japharidze.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Ilia Elepteridze’s story.
On the photo: Kote Mikaberidze (on the right), Mikheil Gelovani (on the left).
„კაზაკები“. 1928.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორები: ვიქტორ შკლოვსკი, ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორი: ფერდინანდ გეგელე.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია ლევ ტოლსტოის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
Kazakebi (Cossacks). 1928.
Director: Vladimir Barsky.
Screenwriters: Victor Shklovsky, Vladimir Barsky.
Camera operator: Ferdinand Gegele.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Leo Tolstoy’s story of the same title.
„საბა“. 1929.
რეჟისორი: მიხეილ ჭიაურელი.
სცენარის ავტორები: არსენ არავსკი, შალვა ალხაზიშვილი.
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვრები: ლადო გუდიაშვილი, დავით კაკაბაძე.
ფოტოზე: ვერიკო ანჯაფარიძე (მარო) და ანდრო ჯანუაშვილი (ვახტანგი).
Saba. 1929.
Director: Mikheil Chiaureli.
Screenwriters: Arsen Aravsky, Shalva Alkhazishvili.
Camera operator: Anton Polikevych.
Producton designers: Lado Gudiashvili, David Kakabadze.
On the photo: Actress Veriko Anjapharidze (Maro) and Andro Januashvili (Vakhtang).
„ჩქარი N2“. 1929.
რეჟისორი: გიორგი მაკაროვი.
სცენარის ავტორები: პეტრე მორსკოი, შალვა ხუსკივაძე.
ოპერატორი: ვიქტორ ენგელსი.
მხატვარი: რობერტ ფედორი.
Chkari N2 (Fast N2). 1929.
Director: Giorgi Makarov.
Screenwriters: Peter Morskoy, Shalva Khuskivadze.
Camera operator: Victor Engels.
Production designer: Robert Fedor.
„ტარიელ მკლავაძის მკვლელობის საქმე“. 1925.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი.
გადაღებულია ეგნატე ნინოშვილის მოთხრობა „ჩვენი ქვეყნის რაინდის“ მიხედვით.
Tariel Mklavadzis Mkvlelobis Sakme (The Case of Tariel Mklavadze). 1925.
Director: Ivan Perestiani.
Screenwriter: Shalva Dadiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Seimon Gubin-gun.
Filmed according to Egnate Ninoshvili’s story The Hero of Our Country.
„კომუნარის ჩიბუხი“. 1929.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი:კოტე მარჯანიშვილი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ ერისთავი.
ფილმი შექმნილია ილია ერენბურგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: უშანგი ჩხეიძე (რუ-კალატოზი) და სერგეი (უმც.) ზაბოზლაევი, ოპერატორ სერგეი ზაბოზლაევის შვილი.
Komunaris Chibukhi (The Communard’s Pipe). 1929.
Screenwriter and director: Kote Marjanishvili.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Ilya Ehrenburg’s story of the same title.
On the photo: Ushangi Chkheidze (Rou) and Sergei Zabozlaev (junior), camera operator Sergei Zabozlaev’s son.
„მიტკ, პეტკა და ჩემბერლენი“. 1927.
რეჟისორი: ალექსანდრე სეგელი.
სცენარის ავტორი: ი.ფილდერი.
ოპერატორი: ა.ვინკლერი.
Mitka, Petka and Chemberlen. 1927.
Director: Alexander Segel.
Screenwriter: I. Filder.
Camera operator: A. Vinkler.
„არსენა ყაჩაღი“. 1923.
რეჟისორი და სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Arsena Kachaghi (Arsena, the Brigand). 1923.
Director and screenwriter: Vladimir Barsky.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
„ბელა“. 1927.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორი: ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორები: ანტონ პოლიკევიჩი, ფერდინანდ გეგელე.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორი პუში.
ფილმი გადაღეულია მიხეილ ლერმონტოვის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით.
Bella. 1927.
Screenwriter and director: Vladimir Barsky.
Camera operators: Anton Polykevich, Ferdinand Gegele
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel The Hero of Our Life.
„სამი სიცოცხლე“. 1924.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი.
მხატვარი: სემიონ გუბინ-გუნი.
ფილმი გადაღებულია გიორგი წერეთლის რომან „პირველი ნაბიჯის“ მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ესმა) და მიხეილ გელოვანი (ბახვა ფულავა).
Sami Sitsotskhle (Three Lives). 1924.
Screenwriter and director: Ivan Perestiani.
Camera operator: Alexander Dighmelov.
Production designer: Semion Gubin-gun.
Filmed according to Giorgi Tsereteli’s novel The First Step.
On the photo: Nato Vachnadze (Esma) and Mikheil Gelovani (Bakhva Pulava).
„სამანიშვილის დედინაცვალი“. 1927.
რეჟისორები: კოტე მარჯანიშვილი, ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორები: სერგო კლდიაშვილი, ნიკოლოზ შენგელაია.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: სემიონ გუბინ-გუნი, მიხეილ ჭიაურელი.
ფილმი გადაღებულია დავით კლდიაშვილის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: აკაკი ვასაძე, შალვა ღამბაშიძე, ცეცილია წუწუნავა, ალექსანდრე (სანდრო) ჟორჟოლიანი.
Samanishvilis Dedinatsvali/Samanishvili’s Stepmother. 1927.
Directors: Kote Marjanishvili, Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriters: Sergo Kliashvili, Nikoloz Shengelaia.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Semion Gubin-gun, Mikheil Chiaureli.
Filmed according to David Kldiashvili’s story of the same title.
On the photo: Akaki Vasadze, Shalva Ghambashidze, Tsetsilia Tsutsunava, Aleksandre (Sandro Zhorzholiani).
„ნათელა“. 1926.
რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი.
სცენარის ავტორები: შ. შიშმარევი, ამო ბეკ-ნაზაროვი. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოფორი პუში
Natela. 1926.
Director: Amo Bek-Nazarov.
Screenwriters: Sh. Shishmarev, Amo Bek-Nazarov. Camera operator: Sergei Zabozlaev
Production designers: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
კრაზანა. 1928.
რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
სცენარის ავტორები: კოტე მარჯანიშვილი, ვიქტორ შკლოვსკი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
გადაღებულია ეთელ ლილიან ვოინიჩის ამავე სახელწოდების რომანის მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ჯემა) და ილიკო მერაბიშვილი (კრაზანა-არტური).
Krazana (The Wasp). 1928.
Director: Kote Marjanishvili.
Screenwriters: Kote Marjanishvili, Victor Shklovsky.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi.
Filmed according to Ethel Lilian Voynich’s novel of thesame title.
On the photo: Nato Vachnadze (Jema) and Iliko Merabishvili (wasp-Arthur).
მამის მკვლელი. 1923.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ამო ბეკ-ნაზაროვი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ ერისთავი, კ.ტირი.
ფილმი გადაღებულია ალექსანდრე ყაზბეგის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ნუნუს როლში).
Mamis Mkvleli (The Patricide). 1923.
Screenwriter and director: Amo Bek-Nazaryan.
Camera operator: Sergei Zabozlaev.
Production designer: Valerian Sidamon-ersitavi, K. Tiri.
Filmed according to Aleksandre Kazbegi’s story of the same title.
On the photo: Nato Vachnadze (in the part of Nunu).
თავადის ასული მერი. 1926.
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
ოპერატორები: ფერდინანდ გეგელე, ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვრები: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი, ფიოდორ პუში.
ფილმი გადაღებულია მიხეილ ლერმონტოვის რომანის „ჩვენი დროის გმირის“ მიხედვით.
ფოტოზე: თამარ ბოლქვაძე (თავადის ასული მერი) და ნიკოლოზ პროზოროვსკი (პეჩორინი).
Tavadis Asuli Meri (Duchess Meri). 1926.
Screenwriter and director: Vladimir Barsky.
Camera operator: Ferdinand Gegele, Anton Polikevich.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi, Fiodor Push.
Filmed according to Mikhail Lermontov’s novel A Hero of Our Life.
On the photo: Tamar Bolkvadze (Princess Meri) and Nikoloz Prozorovsky (Pechorin).
არსენა ჯორჯიაშვილი. 1921.
რეჟისორი: ივანე პერესტიანი.
სცენარის ავტორი: შალვა დადიანი. ოპერატორი: ალექსანდრე დიღმელოვი
მხატვარი: ფიოდორ პუში.
Arsena Jorjiashvili. 1921.
Director: Ivan Perestiani.
Screenwriter: Shalva Dadiani. Camera operator: Aleksandre Dighmelov
Production designer: Fiodor Push.
წარსულის საშინელებანი. 1925.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორი: გრიგოლ არუსტანოვი. ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი
მხატვარი: პოლიკარპე კაზაკევიჩი.
Tsarsulis Sashinelebani/ Horrors of the Past. 1925.
Director: Valerian Barsky.
Screenwriter: Grigol Arustanov.
Camera operator: Sergei Zanozlaev.
Production designer: Polikarpe Kazakevich.
ღრუბელთა თავშესაფარი (ცხოვრებასთან შეხვედრა). 1928.
რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორი: სამსონ სულაკაური. ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Ghrubelta Tavshesapari/Shleter of Clouds (Meeting with Life). 1928.
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Anton Polikevich.
Production designer: Valeria Sidamon-eristavi.
იბრაჰიმი და გოდერძი 1927 (პირველი და უკანასკნელი).
რეჟისორი: ზაქარია (ზაქრო) ბერიშვილი.
სცენარის ავტორი: სამსონ სულაკაური. ოპერატორი: ალექსანდრე პოლიკევიჩი.
მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
Ibrahimi and Goderdzi (The First and the Last). 1927.
Director: Zakaria (Zakro) Berishvili.
Screenwriter: Samson Sulakauri. Camera operator: Aleksandre Polikevich.
Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
გიული 1927.
რეჟისორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში.
სცენარის ავტორები: ნიკოლოზ შენგელაია, ლევ პუში, მიხეილ კალატოზიშვილი.
ოპერატორი: მიხეილ კალატოზიშვილი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
ფილმი გადაღებულია შიო არაგვისპირელის ამავე სახელწოდების მოთხრობის მიხედვით.
ფოტოზე: ქართული კინოს ვარსკვლავი ნატო ვაჩნაძე-გიულის როლში.
Giuli 1927.
Directors: Nikoloz Shengelaia, Lev Push.
Screenwriters: Nikoloz Shengelaia, Lev Push, Mikheil Kalatozishvili.
Camera operator: Mikheil Kalatozishvili. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Shio Aragvispireli’s story of the same name.
On the photo: Nato Vachnadze in the part of Giuli.
ამოკი 1927 (ЗАКОН И ДОЛГ).
სცენარის ავტორი და რეჟისორი: კოტე მარჯანიშვილი.
ოპერატორი: სერგეი ზაბოზლაევი. მხატვარი: ვალერიან სიდამონ-ერისთავი.
გადაღებულია შტეფან ცვაიგის ნოველა „ამოკით შეპყრობილის“ მიხედვით.
ფოტოზე: ნატო ვაჩნაძე (ევროპელი ქალი), ალექსანდრე იმედაშვილი (ექიმი).
Amoki 1927.
Screenwriter and director: Kote Marjanishvili.
Camera operator: Sergei Zabozlaev. Production designer: Valerian Sidamon-eristavi.
Filmed according to Stephan Zweig’s novella Amok.
On the photo: Nato Vachnadze (European woman), Aleksandre Imedashvili (doctor).
მეცხრე ტალღა. 1926.
რეჟისორი: ვლადიმერ ბარსკი.
სცენარის ავტორები: სერგეი გარინი, პეტრე მორსკოი.
ოპერატორი: ანტონ პოლიკევიჩი.
Metskhre Talgha (The Ninth Wave). 1926.
Director: Vladimi Barsky.
Screenwriters: Sergei Garin, Petre Morskoi.
Camera operator: Anton Polikevich.
ფოტოფესტივალ „ქოლგა თბილისი ფოტოს“ ფარგლებში 9 მაისს საქართველოს ეროვნულმა არქივმა წარმოადგენა ვირტუალური გამოფენა „1920-იანი წლების ქართული კინო“.
ფოტოფესტივალი, რომელთანაც საქართველოს ეროვნული არქივი რამდენიმე წელია თანამშრომლობს, COVID-19 პანდემიის გამო 2020 წელს ონლაინ ფორმატში ჩატარდა.
საქართველოსკინემატოგრაფიისეროვნულმაცენტრმა 2020 წელი 1920-იანიწლებისქართულიკინოსწლადგამოაცხადა. ონლაინ-ფოტოგამოფენა "1920-იანი წლებისქართულიკინო" ამ მნიშვნელოვან ინიციატივასეხმაურება.
ვირტუალური ექსპოზიცია 1921-29 წლებში „სახკინმრეწვის“ ბაზაზე შექმნილი ორმოცამდე ფილმის გადასაღებ მოედნებს აერთიანებს. წარმოდგენილი ფოტომასალის დიდი ნაწილი ფართო აუდიტორიისათვის დღემდე უცნობია. დამთვალიერებელი იხილავს შემდეგი ფილმების კადრებს: „გიული“, „გაფლანგვა“, „უკანასკნელ საათს“, „კომუნარის ჩიბუხი“, „ქალი ბაზრობიდან“, „მთების კანონი“, „ამოკი“, „არსენა ჯორჯიაშვილი“, „სურამის ციხე“, „ბოშური სისხლი“ და ა.შ.